درب چوبی ورودی

  • تاریخ انتشار : 2021/05/12
  • نظرات : بدون نظر

درب چوبی ورودی : درب های ورودی اولین تصویری هستند که میهمان یا خود شما از خانه تان می بینید، پس انتخاب طرح و مدل شیک برای درب ساختمان نیاز به سلیقه و ایده های جدید دارد.

به لحاظ زیبایی درب های چوبی یا روکش چوب محبوبیت بیشتری در بین خریداران دارند.

اگر جلوی درب منزلتان رواق یا تاق نما با عمق مناسب دارید، درب چوبی ورودی گزینه ی خوبی است.

درب چوبی ورودی

 

پس اگر درب آپارتمان رنگ و رو رفته یا آسیب دیده است، با خرید یک درب تازه، فضای خانه را متحول کنید؛ اما قبل از انتخاب این معیارهای اصلی را در نظر بگیرید.

 

مرغوبیت چوب درب آپارتمان

درب چوبی ورودی و یا درب با روکش چوب خیلی پر طرفدار هستند. اگر درب ورودی آپارتمان را از جنس چوب انتخاب می کنید در مورد نوع چوب تحقیق کنید. برای ساخت درب چوبی از تنه درخت استفاده می شود. 

مغز چوب برای ساخت درب آپارتمان و درب حیاط منزل اصلا پیشنهاد نیست این بخش مستعد جذب رطوبت و حمله حشرات می باشد.

قسمت تنه درخت مرغوب ترین قسمت آن است.

گره های چوب موجب زیبایی و ظرافت چوب می شوند ولی همین گره ها می توانند محل ترک خوردگی و آسیب درب آپارتمان باشند.

درهای چوبی یا روکش چوب با گره های کمتر در طول زمان ماندگاری بیشتری دارد.

 

مزایا درب چوبی ورودی

زیبایی و جذابیت

یکی از مهم ترین دلایلی که باعث شده افراد به سمت انتخاب درب چوبی روی آورند، ظاهر زیبا و حس صمیمیت و گرمایی است که این درب ها به فضا منتقل می کنند. متریال های طبیعی نظیر چوب، تکه ای از طبیعت محسوب می شوند و حضور آن ها در ساختمان حسی دوست داشتنی ایجاد می نماید.

هر چند چوب های مصنوعی مانند MDF ظاهری همانند چوب طبیعی دارند و می توان از آن نیز جهت زیباسازی ساختمان بهره برد.

 

تمیز کردن درب چوبی ورودی

بدون شک بعد از گذشت مدت زمانی این امکان وجود دارد که درب چوبی کثیف شود و یا لکه ای بر روی آن باقی بماند. آشنایی با روش های پاک کردن درب چوبی نه تنها نمای زیبای این گونه درب ها را حفظ می کند، بلکه از آسیب رسیدن به آن با استفاده از روش های نادرست جلوگیری به عمل می آورد. باید دقت کنید که از مواد تمیز کننده ای استفاده کنید که به چوب آسیب نرساند. بهترین گزینه برای تمیز کردن درب های چوبی، استفاده از یک پارچه نم دار می باشد.

سبلان درب مهر علاوه بر تولید درب ورودی و درب های لابی، جدیدترین مدل های درب ضد سرقت با ورق MDF ترکیه ای را نیز به مشتریان خود ارائه می دهد تا تمامی نیازهای مشتریان را پاسخگو باشد.