معرفی درب ضد سرقت CNC

  • تاریخ انتشار : 2022/09/12
  • نظرات : بدون نظر

درب ضد سرقت CNC ویژگی ها و کاربرد 

درب های ضد سرقت سی ان سی یکی از پرفروش ترین انواع درب های ضد سرقت هستند که به دلیل زیبایی و طراحی مدرن طرفداران زیادی در بازار دارند.

این محصول که با عنوان درب سری پانل نیز شناخته می شود در طرح های مختلف قابل تولید است.

طرح مورد نظر به وسیله پیشرفته ترین دستگاه های وارداتی بر روی روکش چوبی ( MDF ) درب حک و اجرا می گردد.

علاوه بر ظاهر بسیار شیکی که دارند از نظر ایمنی نیز از سطح بالایی برخوردارند و انتخاب بسیار مناسبی برای نصب در منازل مسکونی و اماکن اداری می باشند.

درب ضد سرقت CNC

 

قیمت درب ضد سرقت CNC

درب ضد سرقت سی ان سی در کنار مزایای زیادی که دارد نسبت به سایر درب های ضد سرقت ارزانتر بوده و خرید و نصب آنها بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه است.

درب‌های ضد سرقت  CNC به دلیل اینکه نسبت به درهای ضد سرقت برجسته دارای متریال کمتری بوده و همچنین برجستگی کمتری دارند، از قیمت پایین‌تری برخوردار هستند. به همین دلیل ساخت این نوع درب‌ها در آپارتمان‌ها از لحاظ اقتصادی برای ساختمان‌ سازها به صرفه‌تر می‌باشد. با این حال این نوع درب‌ها نیز در حفظ امنیت خانه مانند سایر درب‌های ضد سرقت عمل می‌کنند و تفاوتی از این لحاظ با یکدیگر ندارند. اگر قصد خرید یک درب ضد سرقت باکیفیت با قیمت مناسب را دارید، درب‌های ضد سرقت CNC گزینه مناسبی می‌باشد. همچنین از آنجایی که امکان دارد افرادی سودجو درب های تقلبی را به عنوان درهای اصلی و باکیفیت به شما معرفی کنند، بنابراین بهتر است برای تجربه بهترین خرید با افراد متخصص در این زمینه مشورت کنید.

قیمت مناسب درب ضد سرقت سی ان سی و در عین حال طراحی های شیک و زیبای این درب ها مهمترین عامل پرفروش بودن آنها در بین سازندگان مسکن و نیز افرادی است که قصد دارند با تعویض درب معمولی منزل یا محل کار خود امنیت و آسایش بیشتری را داشته باشند.

تحویل زودتر این درب ها یکی دیگر از دلایل توجه ویژه ساختمان سازان به این درب های زیبا و شیک است.

 

انواع درب‌های ضد سرقت از لحاظ طراحی و سبک تولید

درب‌های ضد سرقت از چند لحاظ به دسته‌های مختلف تقسیم می‌شوند. این درب‌ها را می‌توان از لحاظ جنس تشکیل دهنده، نوع و مدل و از لحاظ کشور سازنده به دسته‌های مختلف تقسیم کرد. درب‌های مذکور از لحاظ کشور سازنده به ۴ دسته درب‌های ضد سرقت ترکی، چینی، ایرانی و ایتالیایی تقسیم می‌شوند. از لحاظ جنس نیز می‌توان آن‌ها را به دو دسته چوبی و فلزی تقسیم کرد. از لحاظ مدل نیز دارای چند نوع درب ضد سرقت از جمله درب ضد سرقت CNC ، کلاسیک، مدرن و لوکس هستیم. درب‌های ضد سرقت CNC از محبوبیت زیادی برخوردار هستند و قیمت مناسب‌تری نسبت به سایر درب‌های ضد سرقت دارند.

بیشتر بخوانیم: درب ضد سرقت ترک

ویژگی‌های درب ضد سرقت CNC چیست؟

  • درب‌های ضد سرقت فروش بالایی دارند و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه هستند
  • از این نوع درب‌ها به دلیل به صرفه بودن در آپارتمان‌ها استفاده می‌کنند
  • وزن این نوع درب بین ۹۵ تا ۱۲۰ کیلوگرم متغیر است
  • طرح‌های دلخواه می‌تواند با سفارش مشتری بر روی آن درج شود
  • برای منازل مسکونی و واحدهای اداری مناسب است
  • دارای لایه میانی فولادی مقاوم

درب سی ان سی چه مزایایی دارد؟

یکی از مزایای مهم درب‌های ضد سرقت CNC این است که دارای ساختاری ساده و در عین حال از شکل ظاهری زیبایی برخوردار هستند. همچنین این نوع درب‌ها دارای قیمت به‌ صرفه تر است که معمولا در آپارتمان‌های انبوه سازی از این نوع درها استفاده می‌شود. از این نوع درب‌ها برای ساختمان های ویلایی نیز استفاده می‌شود. درب‌های ضد سرقت CNC فرایند تولید آسانی دارند و درصورت خراب شدن، به راحتی قابل تعمیر هستند. همچنین در ساخت این درب از ورق‌های فولادی استفاده شده که آن‌ها را در برابر ضربه و فشارهای ناگهانی مقاوم می‌سازد. 

درب سی ان سی از چه جنسی تشکیل شده است؟

درب‌های ضد سرقت CNC دارای چند نوع روکش هستند. از روکش‌های چوب طبیعی تشکیل شده اند که در کارخانه ها معمولا از چوب راش ترک ، گردوی آمریکایی ، ترموود فنلاندی و بلوط کانادایی استفاده می‌کنند.

ابعاد درب CNC

درب‌های ضد سرقت، فارغ از نوع و مدل آن‌ها عموما دارای اندازه‌های استانداردی هستند. به عنوان مثال اگر درب ضد سرقت از نوع یک لنگه باشد عرض آن نباید از ۱۲۰ سانتی‌متر بیشتر باشد و اگر چهارچوب در شما از این عرض بیشتر باشد باید از درب‌های یک و نیم لنگه یا دو لنگه استفاده کنید. در بسیاری از موارد نیز خریدار با توجه به چهارچوب منزل خود، ابعاد درب را به شرکت تولید کننده سفارش می‌دهد و تولیدکننده ابعاد متناسب با آن را می‌سازد. حداقل عرض و طول استاندارد درب‌های ضد سرقت نیز ۱۰۵*۲۱۰ سانتی‌متر است.

درب ضد سرقت CNC یا درب برجسته؟

یکی از تشابهات درب‌های ضد سرقت CNC با درب‌های برجسته در طرح‌دار بودن آن‌ها می‌باشد؛ بنابراین هر دو از لحاظ ظاهری زیبا هستند. طرح های CNC به وسیله دستگاه های پیشرفته و در زمان کوتاه تر اما طرح‌هایی که بر درب‌های ضد سرقت کلاسیک یا برجسته شکل می‌گیرند، توسط استادکاران و نجاران ماهر و به صورت دستی هستند و زمان بیشتری برای ساخت آن‌ها صرف می‌شود. به همین دلیل درب‌های ضد سرقت کلاسیک یا برجسته در دسته درب‌های ضد سرقت لوکس قرار می‌گیرند و قیمت آن‌ها نسبت به درب‌ ضد سرقت CNC بیشتر است. از طرفی دیگر درب‌های ضد سرقت CNC توسط دستگاه حکاکی می‌شوند و می‌توانید انواع طرح‌های دلخواه خود را بر روی آن حک کنید. همچنین این درب‌ها به دلیل ساخت آسانی که دارند، قیمتشان به صرفه‌تر است.

درب ضد سرقت خارجی

درب‌های ضد سرقت علاوه بر ایران، در سه کشور ترکیه، ایتالیا و چین وارد بازار می‌شوند. کیفیت درب‌های ضد سرقت ترکی و ایتالیایی نسبت به درب‌های ضد سرقت ایرانی بیشتر است؛ هر چند بسیاری از درب‌های ضد سرقت ایرانی با کیفیت بالایی در ایران تولید می‌شوند و می‌توانند با رقبای خارجی خود رقابت کنند. درب‌های ضد سرقت ایتالیایی نسبت به ۳ کشور دیگر از بالاترین کیفیت برخوردار بوده و در نتیجه از قیمت بالاتری برخوردار است. درب‌های ضد سرقت چینی نیز از درب‌های ضد سرقت ایرانی ارزان‌تر هستند و کیفیت آن‌ها نسبت به درب‌های ایرانی پایین تر است.

قیمت درب CNC فلزی

همانطور که اشاره کردیم درب‌های ضد سرقت می‌توانند به صورت چوبی یا فلزی ساخته شوند. در اکثر درب‌های ضد سرقت از چوب طبیعی مانند چوب گردو، چوب راش و چوب بلوط استفاده می‌شود و عموما این نوع چوب‌ها قیمت بالاتری نسبت به فلز دارند. بنابراین درب‌های فلزی CNC نسبت به درب‌های ضد سرقت چوبی از قیمت پایین‌تری برخوردار هستند. اگر قصد انتخاب یک درب CNC فلزی دارید برای افزایش زیبایی آن رنگی مناسب برای آن انتخاب کنید تا در کنار زیبایی، از خوردگی و هوازدگی فلز جلوگیری شود. انتخاب رنگ متناسب با فلز ویژگی دیگری است که باید به آن توجه کنید. 

باهم بخوانیم۵ نکته در مورد درب ضد سرقت

گرانترین درب ضد سرقت

کشورهایی از جمله ترکیه و ایتالیا گران‌ترین درب‌های ضد سرقت را تولید می‌کنند و درب‌های تولید شده توسط این دو کشور از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

هر چند درب‌های ضد سرقت ساخت ایتالیا به دلیل قیمت بسیار بالا کمتر با استقبال مواجه می‌شود. اما درب‌های ضد سرقت ترکیه قیمت مناسب‌تری دارند و از لحاظ کیفیتی با برخی از درب‌های ضد سرقت داخلی نیز رقابت می کنند.

کیفیت درب های تولیدی در شرکت های معتبر ایرانی با شرکت های ترکیه برابری می کند و فقط  عوارض ورودی به کشور و هزینه های حمل و سود واردکنندگان، علت گران بودن درب های ترک نسبت به درهای ایرانی است.

ارزان‌ترین درب‌های ضد سرقت نیز شامل درب‌های ساخت کشور چین می‌شوند که کیفیت و قیمت آن‌ها نسبت به درب‌های ایرانی پایین تر است.

جمع بندی

در این مقاله به معرفی درب ضد سرقت CNC پرداختیم. درب‌های ضد سرقت CNC دارای طرح‌هایی بر روی رویه آن هستند که توسط دستگاه CNC بر روی آن حک می‌شود. شما می‌توانید هر نوع طرحی را بر روی این نوع درب سفارش دهید.

درب‌های ضد سرقت CNC کیفیت بالایی دارند و از لحاظ اقتصادی هزینه مناسب‌تری دارند. درب‌های CNC از محبوبیت زیادی برخوردار هستند و از آن‌ها برای اماکن اداری ، خانه‌های ویلایی و منازل مسکونی شخصی استفاده می‌شود.

شرکت سبلان درب مهر

تولید کننده درب های لوکس ساختمانی

درب ضد سرقت و ضد حریق

درب ورودی لابی و داخلی ساختمان